به سوی ظهور

....به فدای دعایت! به قربان نگاهت! قلب ما را نیز به لحظه ای از نگاه مهتابی ات و جرعه ای از نیایش آسمانی ات مهمان کن!

به سوی ظهور

....به فدای دعایت! به قربان نگاهت! قلب ما را نیز به لحظه ای از نگاه مهتابی ات و جرعه ای از نیایش آسمانی ات مهمان کن!

یا صاحب الزمان آجرک الله فی هذه المصیبه

غزه چندین ماه است که در محاصره است! و تو چه کردی؟ نگو به من چه! نکو مشکل من قیمت کیوی و موز و پرتقاله؟ نگو مشکل من آبنمای فلان پارک تهرانه که الحمدلله با عنایت ویژه ی آقای شهردار حل شد! نگو مشکل من احمدی نژاده و باید برای سرنگونیش تمام وقتمو به تخریبش بنشینم! نگو مشکل من اینه که تو انتخابات سال دیگه حزب من پیروز بشه وگر نه تا چهار سال از تمامی منصب ها عقب میافتم! هرچی میخوای بگو فقط نگو به من چه! نگو مشکل من اینه که فلان مسئول بیاد به اسم اسلام از ولی امر مسلمین مایه بذاره و هرچی دلش میخواد بگه! شاید اینم مشکلت نیست؟ نکنه اینم مشکلت نباشه که یه نفر بیاد 8سال تو یه مملکت اسلامی حکومت کنه و به نام اسلام ریشه ی اسلام رو قطع کنه و سر آخر یه قورت و نیمش هم باقی باشه و برای دوباره آمدنش شرط بذاره! تو رو خدا نشینو فقط دستت بالا باشه به دعا که ای خدا امام زمانو برسون! برای آمدنش فقط نشینو دعا کن! برای آمدنش باید به پا خواست باید گفت و جنگ کرد باید سلاح به دست گرفت و نبرد کرد نبردی که سلاحش رسانه است به جای برتا و کلاشنیکف و ژ3 تا کی تو وبلاگ ها و سایت ها میخواین دل آقا رو خون کنین؟ تا کی میخواین فقط به تخریب دولت بپردازین؟ تا کی میخواین تبلیغ فلان موسیقی از فلان خواننده ی رپ که به تازگی تو جمع یه عده از خدا بی خبر خونده بپردازین؟ تا کی میخواین برای مردم پیش شرط بذارین و چشم به انتخابات بدوزین و شکم هاتونو صابون بمالین؟ تا کی میخواین حرف بزنین و بگین در کل ایران هیچ کسی رو پیدا نمیکنین که مثل من و مقام عظمای ولایت نظراتشون به هم نزدیک باشه؟ آخه مگه آقا نمیگه دولتو تخریب نکنین؟ آقا حدود نه ماه پیش فرمودن :امت اسلامی باید به خروش آید و سران اسلامی باید خشم ملتهای خود را به رخ رژیم غاصب بکوبند نکنه وقت ندارین؟ میترسین فرصت از دست بره و نتونین دولتو تخریب کنین؟ نکنه وقت ندارین، میترسین فرصت نشه برین برین ملاقات خائنین به مملکت و به اونا بگین نکنه یه وقت تو انتخابات شرکت نکنن؟ آخه دل آقا ازین دولت خونه؟ آخه آقا سه سال و نیمه که اصلا از دولت حمایت نکردن؟ آی مدعیان ولایت مداری، آی مدعیان امام زمانیا با شما ها هستم، آی کسانی که نماز شبتون قطع نمیشه! با شما هستم، آخه مگه نمیدونین نماز بی ولایت بچه بازی است؟ آی مدعیان سربازی امام زمان با شما هستم! امام زمان یاری که بشینه و فقط دعا کنه رو نمیخواد، همین طوری که کسانی رو که از ولی امرشون اطاعت نمیکنن رو نمیخوان. نکنه تو وبلاگاتون و سایتاتون جا برای مردم غزه ندارین؟ نکنه جا کم بیارین برای تخریب دولت؟ نکنه وبتون دیرتر باز بشه به خاطر مطلب مردم غزه؟ مگه یکو نیم کیلومتر طول چقدر میتونه آدم جا بگیره؟ مگه اینا مسلمون نیستن؟ اصلا مگه اینا انسان نیستن؟ مگه اینا حق زندگی ندارن؟ نکنه وقت کم بیارین که با بچه هاتون برین پارک آبنما ببینین بعد از تونل توحید برین پیتزا و پپرونی بخورین! نکنه نمیدونین؟ پس میگم که با خبر بشین هر روز به جز عده ای که زیر آوار خونه های تخریب شده ی رژیم غاصب له شدن عده ای هم که معمولا کودکن به خاطر نبودن امکانات اولیه جون میدن؟ مردن آسون تر تا جون دادن؟ نکنه نمیدونی برای مادر چه سخته بچش بمیره؟ پس حتما نمیدونی اگه اون بچه کودک باشه و جلوی چشای مادر ذره ذره جون بده چه سخته؟ نکنه نمیدونی ناله ی کودک برای مادر چه سخته؟ نکنه نمیدونی...؟ مگه نمیدونی امام زمان که سبب خلقته از مادر بیشتر انسانا رو دوست داره؟ پس ازین به بعد هر چی میخوی بگی بگو فقط نگو امام زمانو دوست داری ! نگو برای غربتش کاری میکنی تا بیاد! . . . یا صاحب الزمان آجرک الله فی هذه المصیبات یا صاحب الزمان خودت دعا کن که بیای که دعای این همه چشم انتظار کافی نیست یا صاحب الزمان ...

نظرات 1 + ارسال نظر
یاس جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://SARZAMINROIAHA,BLOGFA.COM

سلام
قشنگ و زیبا می نویسید


تبریک میگم بهتون

امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد